Få fuld integration mellem din webløsning og dit booking- eller eventsystem
Vi hjælper til dagligt +1000 virksomheder i alle størrelser fra mange forskellige brancher med at sætte system i deres hverdag inden for online booking og administration.
Booking kommer i mange forskellige former, og hvad der skal kunne bookes, er forskelligt fra branche til branche. Det kunne eksempelvis være en samtale, et event, et arrangement, et kursus, en behandling, et hold, et lokale, en medarbejder eller lignende.
Sådan fungerer det - nemt, enkelt og brugervenligt
Vi integrerer og camouflerer bookingsystemet direkte på din hjemmeside, så det følger din virksomheds visuelle udtryk. Systemet skræddersyr vi til dit behov med vores mange ekstra features, og du kan tilgå og anvende systemet på alle enheder.
Når integrationen er sat op, kan du oprette dine produkter og services som ydelser og hæfte dem på dine arbejdstider og evt. lokaler, så dine kunder nemt og hurtigt kan booke tid online - din kunde behøver ikke at logge sig ind først.
Skræddersy dit Gecko med vores moduler og features, så det passer præcis til dig, så du kun betaler for det, du har brug for.
Reducer udeblivelser:
Via sms og mail kan du reducere udeblivelser. De kan sendes automatisk eller manuelt, når du har behov for at minde kunden om sin tid, aflyse den eller sende en bekræftelse på en ny aftale.
Hold styr på varer, salg og betalinger:
Du får alle muligheder uanset bon eller fakturering med vores kassesystem, der også kan integreres med online betaling og overføre dine kasserapporter til regnskabsprogrammerne e-conomic, Dinero eller Billy.
Generér mersalg:
Send nyhedsbreve, opret automatisk genindkaldelse og ønsk dine kunder tillykke med fødselsdagen med en rabatkupon eller et kampagnetilbud baseret på dine marketing triggers.
Sælg værdi- og gavekort:
Du kan oprette gavekort, klippekort, rabatkort og abonnementskort i dit eget personlige layout, som kan anvendes som betaling i kassen.
Spørg dine kunder:
Tag temperaturen på din forretning ved at spørge dine kunder på bagkant af et køb. Med vores spørgeskema modul kan du oprette tilfredshedsundersøgelser og andre skemaer, som er relevante i din organisation eller forretning.
100% GDPR-sikkert:
Før journal, send sikre mails, få digitale udskrifter og send sikrede dokumenter til dine kunder, partnere og medarbejdere uden at bekymre dig om GDPR.
Gratis og personlig support:
Hos Gecko hjælper vi dig både med at analysere og definere, hvordan systemet hjælper dig bedst og dernæst med at sætte det op. Du kan altid ringe og skrive til os, når du har brug for hjælp. Det er nemlig vigtigt for os, at du får succes med systemet, så det skabet den ønskede værdi for dig og din virksomhed.
Udbyder du kurser, uddannelser, omvisninger, webinarer, workshops, retreats og lignende arrangementer, så er vores eventsystem lige noget for dig. Gecko Booking & Administration hjælper i dag mange forskellige virksomheder, museer og andre kultur- og teaterhuse med salg og administration af billetter, tilmeldinger til kurser, hold, retreats og meget mere direkte på deres hjemmeside.
Sådan fungerer det - nemt, enkelt og brugervenligt
Vi integrerer systemet direkt på din hjemmeside, så det følger din virksomheds visuelle udtryk. Systemet skræddersyr vi til dit behov med vores mange ekstra features, og du kan tilgå og anvende systemet på alle enheder.
Når integrationen er sat op, kan du nemt og hurtigt oprette events og arrangementer samt billetter med en tilmeldingsdeadline samt en annoncerings- og udløbsdato og gøre den tilgængelig på din hjemmeside.
Skræddersy dit system med vores moduler og features, hvor du kun betaler for det, du har brug for.
Antal deltagere og venteliste:
Sæt begrænsning på, når du kun har plads til et vist antal deltagere til dit event. Hold overblikket med listen over dine arrangementer og tilmeldinger samt de tilmeldtes informationer og sørg for at sætte en venteliste på, så din belægning maksimeres.
Styr dit salg og dine online betalinger:
Styr dit salg og dine online betalinger med et nemt og overskueligt kassesystem, der også kan integreres med online betaling. Få alle muligheder uanset bon eller fakturering med et system, der overfører dine kasserapporter direkte til regnskabsprogrammerne e-conomic, Dinero eller Billy.
Opret og sælg billetter:
Har du brug for at sælge billetter til dine arrangementer, så er der også mulighed for det. De kan oprettes med vores mange forskellige skabeloner i dit personlige layout.
Kopiér arrangementerne:
Skal du gentage dine arrangementer, så kopieres de blot og tildeles nye deadlines. Det er både nemt og effektivt.
Sælg dine egne værdi- og gavekort:
Du kan direkte på din hjemmeside sælge dine egne værdi- og gavekort. Du kan oprette gavekort, klippekort, rabatkort og abonnementskort, og du vælger, hvad dine kunder skal have mulighed for.
Spørg dine kunder:
Tag temperaturen på din forretning ved at spørge dine kunder på bagkant af deres deltagelse.
Gratis og personlig support:
Hos Gecko hjælper vi dig både med at analysere og definere, hvordan systemet hjælper dig bedst og dernæst med at sætte det op. Du kan altid ringe og skrive til os, når du har brug for hjælp. Det er nemlig vigtigt for os, at du får succes med systemet, så det skaber den ønskede værdi for dig og din virksomheden.
Hvis du har nogle spørgsmål eller skal bruge hjælp ang. GECKO Booking, kontakt venligst:
Gecko Booking & Administration