Dandomain Partners - Customers 1st
Support | 8777 9045 | Sign in |
POS

Customers 1st

Med Customes 1st får du en alt-i-en butiksplatform, der hver dag hjælper hundredvis af butikker med at simplificere manuelle processer og administrative byrder i hverdagen, så tid og fokus kan lægges på netop dét, der skaber omsætning og værdi.

I dag bruger både store og små butikker Customers 1st, og de arbejder alle inden for vidt forskellige brancher. Det gælder alt inden for detail som eksempelvis tøj, sko og secondhand-butikker samt serviceforretninger som guldsmede, have og park, IT-forretninger og mange flere. 

Med et kassesystem fra Customes 1st får du nemlig alle de værktøjer, du skal bruge, lige ved hånden. Det gælder alt inden for håndtering af lager, sagsstyring, kundehåndtering, statistik og meget andet samt live integrationer til regnskabsprogrammer og webshops, hvor opdateringer træder i kraft med det samme.


Det siger kunderne:

"Vi bruger Customers 1st i alle vores 5 butikker, og de er gode at arbejde sammen med, og deres system spiller max. Jeg kan kun anbefale dem til andre." 

- Morten, WeCoverYou.

"For vores forretning har omskiftningen til Customers 1st betydet en rigtig stor forskel. Kombinationen af salg og lagerstyring i forbindelse med vores webshop gør vores hverdag meget mere enkel og overskuelig. Derudover tror jeg, at vi med Customers 1st nu sparer cirka 2,5 time i gennemsnittet om dagen, og det giver os meget mere tid til vores kunder.”

- Brian, DecoFarver.

"Vi har brugt systemet i cirka tre måneder nu, og jeg bliver mere og mere begejstret. Det er et hurtigt og velfungerende system, og det kan tilpasses, så det passer lige nøjagtig til vores branche. At vi nu kan kommunikere på tværs af butikkens etager giver et meget større overblik, og gør vores arbejde en hel del nemmere."

- Bjarne, Jacob Nielsen & Søn.

Få inspiration fra vores kundehistorier nederst på siden.


Forbind webshop med butik via en integration til dit kassesystem

Hos Customers 1st får du en sikker og fleksibel integration til din DanDomain webshop, som kan spare dig tid og lette en stor del af de administrative byrder i hverdagen.

Med webshop integrationen kan du nøjes med at oprette produkter fra blot et sted, da de automatisk overføres og oprettes i det andet system. Når du foretager ændringer i dine priser - enten i DanDomain eller Customers 1st - bliver disse også automatisk opdateret. Samtidig synkroniserer integrationen også automatisk dit lagerantal, når du gennemfører ordrer og salg samt foretager lagerændringer. Det bedste ved det hele er nok, at integrationen er live og fungerer i realtid, så du ikke skal vente på, at tingene bliver opdateret.

Så leder du efter en POS-løsning, hvor lagerstyringen bare skal spille på tværs af fysisk butik og webshop? Så er du endt det rette sted.


5 funktioner dine ansatte vil elske

  1. Det er cloud-baseret. Det betyder, at Customers 1st er online, så al din data automatisk bliver gemt i skyen, og du kan logge ind, når og hvor du vil.
  2. Det virker på alle enheder. På den måde kan det tilgås på hvad du vil. Det eneste, du skal bruge, er en internetforbindelse og enten en computer, tablet eller smartphone. Så kan du tage dine salg med "på gulvet" eller med på farten.
  3. Det kan integreres med regnskabsprogrammer. Bruger du Dinero eller e-conomic kan du (eller din revisor) hurtigt og nemt få automatiseret den daglige bogføring, samt få synkroniseret varer, faktura, kunder og meget mere.
  4. Det gør statusoptælling mere overskueligt. Vores statusmodul gør optælling mindre kompliceret, da du nemt og hurtigt kan oprette optællingslister, der automatisk arbejder sammen med scannere og dit lagersystem. 
  5. Det kommer med en fremragende support. Vi har et dedikerede support-team, som sidder klar til at hjælpe og besvare alle de spørgsmål, du og dine ansatte om end måtte have - enten via telefon, e-mail eller chat. Er du en gør-det-selv type, er du også velkommen til at udforske vores informationsrige Help Center.


Hurtigt og nemt at komme i gang

Med Customers 1st undgår du en dyr og kompliceret opsætning, der normalvis kræver, at en person kommer ud og installerer det for dig. Den proces er forældet, og vi mener i stedet, at fremtiden findes online.

Derfor kan du hurtigt og nemt oprette en gratis bruger inde på c1st.com og selv teste systemet af direkte i butikken i 14 dage. Det kræver ingen tilføjelse af betalingsoplysninger. Vi viser dig også gerne systemet via en gratis online fremvisning, så du kan stille en masse spørgsmål samtidig.

Kontakt os på 70 84 86 56 eller book en online og gratis fremvisning. Du bestemmer helt selv.



Partner Details

Headquarters

Customers 1st
Kochsgade 31C, 3. sal
DK-5000 Odense C

Apps developed by Customers 1st

ServicePos

By Customers 1st

Get a POS system that saves you a lot of time

FREE