Dandomain Partners - Navisupport ApS
Support | 8777 9045 | Sign in |
Custom integrations Financial management

Navisupport ApS

Hold din Webshop opdateret automatisk!
Forbind Business Central / NAV / Navision med DanDomain Webshop
Spar tid på opdatering af priser og lagerbeholdning i Webshop, samt oprettelse af ordrer i NAV / Business Central.

Hvem er den typiske kunde?
Integrationen henvender sig til alle virksomheder med en DanDomain Webshop og en NAV / Business Central løsning.
Eksempler på kundebehov:

  • Virksomheden har et stort varekatalog hvor priser løbende skal holdes opdateres både i NAV / Business Central og Webshoppen.
  • Virksomheden har B2B kunder med kundespecifikke priser – kunden skal have samme pris om de ringer til virksomheden eller de handler på Webshoppen.
  • Virksomheden bruger meget tid på oprettelse af ordrer fra Webshop, samt oplever mange manuelle fejl.
  • Virksomheden bruger meget tid på registrering af kreditkortbetalinger i NAV / Business Central.

Der er ingen kunder som er for store eller små. Vores kunder med integrationen spænder meget bredt fra at få 1-600 ordrer dagligt.

Basis eller Premium pakke?
Basis

  • Typisk kunde: Virksomhed der ønsker at spare tid på oprettelse af ordrer fra Webshop i NAV / Business Central og ikke har et behov for opdaterede priser og lagerbeholdning.
  • Kort fortalt: Indlæs automatisk ordrer fra Webshop. Automatisk oprettelse/match af debitorer og varer mv..
  • Pris: kr. 395,- pr. måned pr. regnskab.

Premium

  • Typisk kunde: Virksomhed med behov for opdateret lagerbeholdning og priser, samt B2B og/eller B2C kunder med login til specifikke priser.
  • Kort fortalt: Fuld integrationspakke med de fleste af funktionerne fra DanDomain direkte fra NAV / Business Central. Data skal blot rettes i NAV / Business Central, så opdateres Webshoppen automatisk.
  • Pris: kr. 995,- pr. måned pr. regnskab.

Navisupport & DanDomain
Vi har i samarbejde med DanDomain gennem mere end 10 år optimeret vores kunders forretning ved at spare tid og automatisere rutineopgaver.
Med integrationen optimerer vi bl.a. ordrehåndtering, vedligeholder lagerbeholdning, priser mv. helt automatisk. Samtidig undgår I manuelle indtastninger og minimerer fejl.
Integrationen fungerer med Webshop løsninger fra DanDomain, SmartWeb, Wannafind, Scannet og Hosted Shop.
Integrationen er udarbejdet til ”Navision Financials”, ”Navision Attain”, ”Navision”, ”Dynamics NAV” og ”Business Central”.

Integrationen indeholder…

  • Varer
  • Varianter
  • Varekategorier
  • Debitorer / Brugere (B2B & B2C)
  • Brugere til godkendelse
  • Debitorskabelon
  • Ordrebehandling
  • Betalingsform
  • Sider
  • Priser & Rabatter
  • Lagerbeholdning
  • Varetilkøb
  • Varemærker
  • Enheder
  • Leveringstid
  • Leveringsmetode
  • Attributter / Ekstra felter

Customer Cases

Huntinglife.dk - Integration til Navision

"Vi har gennem flere år haft et godt og konstruktivt samarbejde med N (...)

Partner Details

Headquarters

Navisupport ApS
Hadsundvej 346
DK-9260 Gistrup

Apps developed by Navisupport ApS

Dynamics NAV / Navision (Navisupport)

By Navisupport ApS

With this integration you get live integration between your webshop and Dynamics NAV

EXTERNAL PRICE