DanDomain Partners - Amero
Support | 8777 9045 | Sign in |
POS

Amero

Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige kassesystemer baseret på FlexPOS kassesoftware. Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner samt museer og attraktioner. Kassesystemet fra Amero gør det nemt og hurtigt at betjene kunder, tage imod betaling, håndtere gæster og optimere lagerstyring. Du sparer tid med automatisk integration til både økonomisystemer og webshops. 

Integration mellem Amero kassesystem og DanDomain

Med en integration mellem dit FlexPOS kassesystem og en DanDomain-webshop, snakker de to systemer sammen, og du vælger ét stamsted at styre dit data fra, så du slipper for at skulle indtaste informationer flere steder. Hermed sikrer du dig, at informationer omkring f.eks. varer, priser og lagerantal løbende synkroniseres i begge systemer, uden at du skal gøre yderligere.


Integrationen byder på et hav af fordele for dig, der både har en fysisk butik og en webshop - eller som overvejer at udvide din forretning med en webshop eller fysisk butik. Du vil:

  • Undgå dobbeltarbejde - du kan styre varedata fra ét sted

  • Automatisere lagertal, så de altid er aktualiserede i butik og på webshop

  • Sikre dig, at du aldrig sælger udsolgte varer

  • Automatisere manuelle processer og minimere tastearbejde



Det siger vores kunder

Carsten fra Luna Hobby oplevede meget besvær med sin separate webshop og kassesystem, og ønskede en løsning, hvor systemerne kunne snakke sammen. Det siger Carsten om sit nye system:

‘’Jeg oplever Amero som en rigtigt god samarbejdspartner - det fungerer bare. De har bl.a. hjulpet mig med en integration til min DanDomain webshop, og de to systemer snakker rigtigt godt sammen. Før integrationen til min webshop havde jeg ikke lagerstyring. Jeg havde et dobbeltlager, hvorfra jeg skulle styre min fysiske butik og min webshop for sig. Nu har jeg lagerstyring på alt, og det er en total opgradering af hele min virksomhed. Jeg sparer rigtigt mange penge og rigtigt meget tid, når jeg nu kan administrere alle mine varer ét sted. Det er den bedste investering, jeg har lavet i min butikskarriere. Derudover er kundeservice bare i top. Amero er super søde til at hjælpe og står altid klar til at løse mine udfordringer''


- Carsten Stein Olsen, Luna Hobby


Når du vil starte en fysisk butik

Hvis du på nuværende tidspunkt har en DanDomain-webshop, og overvejer at udvide din forretning til en fysisk butik også, kan Amero være den rette sparringspartner for dig. Der er nemlig visse fordele ved at have en fysisk butik - og mange kunder foretrækker stadig at handle i fysiske butikker frem for nethandel, bl.a. fordi der ofte er bedre muligheder for rådgivning, at danne et bedre helhedsbillede af varerne samt nemmere returnering af disse. 


Amero har været DanDomain-partner gennem mange år, og vi har derfor rig erfaring med at hjælpe forretninger med at binde deres online del sammen med den fysiske del af forretningen. Vi udvikler løbende på på vores integration til DanDomain, og vi har derfor mulighed for finde de helt rette løsninger til vores kunders behov. Med en forbindelse mellem den online og den fysiske del kan du drive en succesfuld forretning, uden at drukne i administrative opgaver.


Ekstraordinær support

Amero er meget mere end en simpel POS-leverandør. Vi kender til din branche, og ønsker at være en vigtig sparringspartner for dig. Derfor tager vi telefonen med en gennemsnitlig svartid på 10 sekunder pr. opkald, når du ringer til supporten eller salgskonsulenter på hverdage mellem 9-17. Du er sikret at få en kompetent, hjælpsom og dansktalende supporter i røret, som står klar til at hjælpe dig med at løse dine problemer.