Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige kassesystemer baseret på softwareproduktet FlexPOS. Amero og FlexPOS fusionerede i 2023 under navnet ‘’Amero’’, og er i dag én samlet enhed med et dybt kendskab til Point of Sale og behov i forretningslivet.
Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner samt museer og attraktioner. Kassesystemet fra Amero gør det nemt og hurtigt at betjene kunder, tage imod betaling, håndtere gæster og optimere lagerstyring. Du sparer tid med automatisk integration til både økonomisystemer og webshops.
Integration mellem Ameros FlexPOS kassesystem og DanDomain
Med en integration mellem dit FlexPOS kassesystem fra Amero og en DanDomain-webshop, snakker de to systemer sammen, og du vælger ét stamsted at styre dit data fra, så du slipper for at skulle indtaste informationer flere steder. Hermed sikrer du dig, at informationer omkring f.eks. varer, priser og lagerantal løbende synkroniseres i begge systemer, uden at du skal gøre yderligere.
Integrationen byder på et hav af fordele for dig, der både har en fysisk butik og en webshop - eller som overvejer at udvide din forretning med en webshop eller fysisk butik. Du vil:
Undgå dobbeltarbejde - du kan styre varedata fra ét sted
Automatisere lagertal, så de altid er aktualiserede i butik og på webshop
Sikre dig, at du aldrig sælger udsolgte varer
Automatisere manuelle processer og minimere tastearbejde
Når du vil starte en fysisk butik
Hvis du på nuværende tidspunkt har en DanDomain-webshop, og overvejer at udvide din forretning til en fysisk butik også, kan Amero være den rette sparringspartner for dig. Der er nemlig visse fordele ved at have en fysisk butik - og mange kunder foretrækker stadig at handle i fysiske butikker frem for nethandel, bl.a. fordi der ofte er bedre muligheder for rådgivning, at danne et bedre helhedsbillede af varerne samt nemmere returnering af disse.
Amero har været DanDomain-partner gennem mange år, og vi har derfor rig erfaring med at hjælpe forretninger med at binde deres online del sammen med den fysiske del af forretningen. Vi udvikler løbende på vores integration til DanDomain, og vi har derfor mulighed for at finde de helt rette løsninger til vores kunders behov. Med en forbindelse mellem den online og den fysiske del kan du drive en succesfuld forretning, uden at drukne i administrative opgaver.
Ekstraordinær support
Amero er meget mere end en simpel POS-leverandør. Vi kender til din branche, og ønsker at være en vigtig sparringspartner for dig. Med mere end tyve års erfaring i bagagen og mere end 2.600 aktive kassesystemer har Amero et godt grundlag for at hjælpe kunderne med at finde de rette løsninger til deres behov. Derfor tager vi telefonen med en gennemsnitlig svartid på 10 sekunder pr. opkald, når du ringer til supporten eller salgskonsulenter på hverdage mellem 9-17. Du er sikret at få en kompetent, hjælpsom og dansktalende supporter i røret, som står klar til at hjælpe dig med at løse dine problemer.
Det siger vores kunder
Amero lægger ikke skjul på, at de er stolte af deres løsninger og engagerede medarbejdere. Dog kan det ofte være indsigtsfuldt at lytte til andres oplevelser. Herunder kan du læse mere om nogle af kundernes oplevelse med et FlexPOS kassesystem fra Amero, der snakker sammen med deres DanDomain webshop: